Шановні співвітчизники, в ці важкі часи ми працюємо, щоб разом перемогти!

Обмін та повернення товару

  Протягом 14 календарних днів підлягають обміну тільки ті шини, які не були в експлуатації і якщо під час шиномонтажа був виявлений брак заводу-виробника (шина не балансується, при накачуванні з’являються явні дефекти).

  Покупець має право обміняти тільки ті шини, в яких збережений товарний вигляд і які не були в експлуатації. Обов’язковою умовою є наявність транспортної накладної на доставку цих шин. В випадку відсутності таких шин на складі, продавець має право повернути оплачен суму покупцеві.

  В обов’язковому порядку перевірте комплектність Вашого замовлення перед тим, як заберете товар на складі чи у кур’єра (відповідність замовленої моделі, кількості, сезонності шин і т.д.). При покупці дисків перевірте ширину, діаметр, розболтовку, колір і виліт (ЕТ). Також перевірте наявність кріплення (гайки, болти та проставочні кільця), якщо вони передбачені в комплектації до дисків.

  Всі скарги відносно неправильної комплектності чи будь якій іншій невідповідності Вашого замовлення приймаються до придбання (отримання) товару в кур’єра або отримання на складі транспортної компанії. При цьому вантаж має бути ретельно оглянутий при отриманні.
  Якщо при огляді вантажу були виявлені дефекти чи невідповідності, необхідно оформити відмову від отримання вантажу з вказанням причини відмови.

  Ми залишаємо за собою право не розглядати звернення та скарги, в випадках, коли дефекти, пошкодження і не відповідність, які не відносяться до гарантійних, були виявлені після того, як вантаж був отриманий у кур’єра або з відділення транспортної компанії.

  Перед тим як бортувати шини на диски та встановлювати на автомобіль, обовязково потрібно приміряти один диск на передню ступицю автомобіля.
Якщо Ви переконались, що диск підходить по параметрам і не чіпляє гальмівним елементам і елементам ходової, тоді можна встановлювати колеса на авто.
 
  Перед тим як бортувати шину/диск, уважно перевірте типорозмір, а також відсутність видимих пошкоджень та дефектів.


УВАГА!!! Якщо шина/диск була встановлена на автомобіль, то незалежно від пробігу, заміна шини можлива в випадку визнання того, що дефект виник по вині заводу-виробника. Це можливо тільки після обстеження шини/диска заводом-виробником.
  При видимих дефектах при первинному огляді (в випадку виявлення дефекту по вині заводу-виробника, проводиться експертиза товару). Покупець повинен звернутися з заявкою на повернення або обмін шини/диска по вказаних телефонах в розділі “Контакти”. В окремих випадках проводиться експертиза товару*
*Шину та диск на експертизу надає та оплачує клієнт

Претензії не приймаються в наступних випадках:

  Якщо типорозмір шини не відповідає стандартній комплектації, встановленій заводом-виробником, а також якщо експлуатація шини відбувалась з порушенням рекомендацій заводу-виробника;

  Якщо шини пошкоджені через дію природніх факторів, неправильного монтажу, демонтажу, несправності технічного стану транспортного засобу, порізу, неправильного ремонту шин;

  Якщо шини зберігались неправильно або термін їх зберігання перевищив 5 років.